Duitse Alpen - Reisverslag uit Gramado, Brazilië van Lennart Jonker - WaarBenJij.nu Duitse Alpen - Reisverslag uit Gramado, Brazilië van Lennart Jonker - WaarBenJij.nu

Duitse Alpen

Door: Lennart

Blijf op de hoogte en volg Lennart

20 Juni 2014 | Brazilië, Gramado

Donderdag was een toeristisch dagje. We zijn met een groep van de kerk naar een paar toeristische dorpjes geweest in de bergen: Gramado en Canela. Dit is een trekpleister voor de Brazilianen omdat dat dit dorpje erg Duits aandoet en dus anders is dan hun eigen bouwstijl. Daarnaast was het vandaag erg koud, een graadje of 10, dus ook de temperatuur deed Duits aan maar in de zon was het goed te doen. De foto’s kunnen net zo goed in een dorpje in alpen zijn genomen, tenminste er geen palmbomen tussen stonden.

Aan het eind van de middag zijn we naar een natuurpark gegaan met een mooie waterval. Dit was meer het beeld dat ik bij Brazilië had vergeleken bij de Duitse dorpjes. Hier zeggen de foto’s meer dan duizend woorden. Helaas was mijn batterij helemaal leeg naar een paar foto’s van de waterval. Dus van beneden de waterval heb ik geen foto’s alleen een goede herinnering ;)

  • 21 Juni 2014 - 10:36

    Inge:

    Leuk joh, dat jullie ook nog wat van het land kunnen zien! Jammer van de batterij van je fototoestel. Heb je je wandelschoenen al gemist? Lfs. van thuis.

  • 21 Juni 2014 - 14:11

    Lennart Jonker:

    Tja t was inderdaad balen van mijn batterij. Maar ik heb er toch nog een paar kunnen schieten. Mijn wandelschoenen heb ik nog niet echt gemist. Maar ik mis wel een paar extra truien. S avonds is het hier echt koud, een graadje of 6... Dat hadden we niet verwacht toen we hier naar toe gingen. ;)

  • 21 Juni 2014 - 22:59

    L Stam:

    Batterijen zijn snel leeg als je de hele dag wat loopt te foto graveren daar weten wij ook vanaf!.
    Tegen de kou s,avonds is wel wat aan te doen ,een potje voetballen, daar wordt je lekker warm van. Wij zien elke dag uit naar jouw berichtjes en wensen je nog een leerzame tijd toe.
    groetjes Opa/Oma Stam.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lennart

Actief sinds 31 Mei 2014
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 10395

Voorgaande reizen:

04 Mei 2015 - 31 Juli 2015

Brazilië 2.0

25 Juli 2014 - 02 Augustus 2014

YouSee

16 Juni 2014 - 02 Juli 2014

Braziliëreis

Landen bezocht: