Meer stranden - Reisverslag uit Florianópolis, Brazilië van Lennart Jonker - WaarBenJij.nu Meer stranden - Reisverslag uit Florianópolis, Brazilië van Lennart Jonker - WaarBenJij.nu

Meer stranden

Door: Lennart

Blijf op de hoogte en volg Lennart

21 Juli 2015 | Brazilië, Florianópolis

Vandaag niet al te veel te vertellen, dus ik heb maar wat foto's geupload. Voornamelijk van gisteren, want we hebben nog keer stranden bezocht. Waaronder een van de mooiste. Het was een eindje rijden maar echt de moeite waard.
Vanuit een klein dorpje moesten we met een bootje over een rivier naar een zandbank/strand. En als je daar eenmaal bent heb je alles: zon, strand, zee, rivier, bergen om je heen en pinguïns. Ja, u leest het goed, pinguïns. Die schijnen hier ook te leven en we hebben er meerdere gezien. Helaas nog niet op de foto kunnen krijgen, want ze zwemmen snel en veel onderwater...

• 21 Juli 2015 - 10:38

Inge:

Wat een mooie foto's! Een prachtige plek!
    Lekker joh, dat jullie nog 2 weekjes er op uit kunnen trekken. Nog even maximaal genieten!
    lfs.

• 21 Juli 2015 - 11:58

Opa/oma:

Wij krijgen er zin in om al dat moois te zien!!!!