Delayed - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Lennart Jonker - WaarBenJij.nu Delayed - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Lennart Jonker - WaarBenJij.nu

Delayed

Door: Lennart

Blijf op de hoogte en volg Lennart

03 Juli 2014 | Nederland, Zeewolde

Inmiddels ben ik weer terug in Nederland maar dat heeft wel even geduurd. Dinsdag rond 20:00 lokale tijd zou ons vliegtuig vertrekken. Toen we rond 18:00 incheckten kregen we te horen dat onze vlucht 3 uur was vertraagt. Hierdoor hadden we nog wel wat meer tijd om afscheid te nemen. Rond middernacht konden we dan eindelijk vertrekken. De vlucht ging voorspoedig en voor mijn gevoel vlogen de 10 uur voorbij.
Rond 14:00 (lokale tijd) kwamen we aan in Lissabon. Hier zouden we overstappen op een vlucht naar Amsterdam maar door onze vertraging hadden we die gemist. Ze hadden voor ons al een andere vlucht geboekt maar die zou rond 20:00 vertrekken. Dus moesten we al weer wachten. Daar kwam nog bovenop dat ook deze vlucht was vertraagt met een uur.

Rond 21:00 vertrokken we dan eindelijk naar Amsterdam. Gelukkig konden we nog even genieten van een ondergaande zon. Na een vlucht van 3 uur kwamen we dan rond 01:00 (lokale tijd) aan op Schiphol. Al met al zijn we dus 26 uur onderweg geweest!! Wat wordt je daar brak van… Vannacht weer lekker geslapen in mijn eigen bed. Nu nog een paar dagen vakantie om bij te komen en de vele indrukken te verwerken. Ik heb er een fantastisch mooie tijd gehad!

Ik vond het leuk om te schrijven en ik hoop dat jullie een beetje hebben mee genoten. God zegene jullie! Deus te Abençoe!

• 03 Juli 2014 - 13:04

Inge:

T is fijn om je weer thuis te hebben. We hebben genoten van je schrijfsels!

• 03 Juli 2014 - 19:32

Oma Stam:

Gelukkig ben je weer heelhuids terug gekomen, daar zijn we de Here dankbaar voor! wij hebben genoten van je verhaaltjes we keken er elke dag naar uit maar aan alles komt een eind.
    Hopelijk tot spoedig ZIENS, OPA en OMA STAM.